2012年5月6日星期日

隨身寶



今時今日,上班一族,無番部智能手機旁下身又點得?所以,隨身寶一號:iPhone 是也。
行出行入,隨時翻查各樣文件資料,又唔想攞得太重,那隨身寶二號就是 iPad 了。
想發揮創意思維,要麼在白板上(貪其夠大也),否則非紙筆莫屬。電腦也好,iPad 也好,紿終未能任意隨我腦筋轉動,你話我守舊都好,紿終未能放棄隨身寶三號:我至愛的 A5 真皮部(我就是喜愛真皮的手感,膠料莫問)。
我真是痴愛手寫樂趣之人,竟然仲有隨身寶四號:3吋x5吋的白紙部仔(真皮的啊)!你估我唔倒。
睇書?當然係電子版啦!iPad 始終係傷眼,還是 Kindle 比較好(認清楚電子墨水呢隻喎)--隨身寶五號了!
最後一張全家福大合照。



後記:出差時間要長一點的話,那手提電腦也要帶上吧?你睇,你睇,今時今日上班一族,壓力點會輕呢!

沒有留言:

發佈留言